BloggerAds

我的简介

我的照片
一个努力学习着要怎么使坏耍酷却要乖巧听话,要性感狂野又要感性温婉,要妩媚火辣又得贤良淑德,要独立自主也要小鸟依人,要聪明有智慧但得懂装傻又扮笨的女人!所以你知道的,女人不易当。

2010年12月25日星期六

聖誕結

25-12-2010 Saturday 6.14pm shiny day

Lonely Christmas


As usual, but never feel dissappointed..
Santa didn't make my wish come true.
I know u'll never be here for my Christmas.
Never appear even a messenge.
Never mind!
Everything back to normal.
Just like we never meet before.
But i'll never forget the night we meet.
Merry Christmas to U & to all..

5 条评论:

Sam Fong (a.k.a Saberox) 说...

缤纷的圣诞,虽没他陪伴,
有点小失望,但妳不孤单,
独自去欢畅,过得更灿烂!↖(^ω^)↗

Wang Xiong 说...

无关我事……

~David~ 说...

我的圣诞...悲伤收场...

说...

Sam: √ 独自去欢畅,过得更灿烂-我喜欢这句!
1046:虽然不关你事,但还是谢谢你的留言。
David:一切都会过去的!❤

Horlic 说...

where are the V photos? my neck bcome so long checking your updates here everyday leh.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...